Data publikacji: 2017-05-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosenno-wakacyjne porównanie cen noclegów w PolsceKategoria: Podróże, LIFESTYLEZ myślą o wypoczywających, HomeToGo.pl przygotowało porównanie cen wiosenno-
Informacja prasowaPoznań, 8 sierpnia 2018 r.Wakacje to czas wyjazdów, dzięki którym mamy okazje poszerzać swoją wiedzę o innych kulturach oraz poznawać nowe smaki. Przed daleką podróżą warto sprawdzić, jakich smakołykó
Informacja prasowa28 maja 2018, WarszawaWielkimi krokami zbliżają się wakacje, a wraz z nimi pakowanie, które niestety w większości przypadków potrafi skutecznie odebrać nam radość z urlopu. Ile razy złościliśmy się, �
Data publikacji: 2018-08-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WE WRZEŚNIU… LATO TRWA!Kategoria: Podróże, LIFESTYLEWrzesień – powrót do szkoły, koniec wakacji – z tym zwyczajowo jest kojarzony. Natomiast w turyst
Data publikacji: 2018-09-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Wrzesień z podróżnikami” z Fundacją Ronalda McDonaldaKategoria: Podróże, LIFESTYLE„Wrzesień z podróżnikami” to trwający miesiąc festiwal spotkań
Według raportu Banku Światowego, co dziesiąty człowiek na Ziemi żyje w skrajnym ubóstwie. To właśnie najbiedniejsi mieszkańcy naszej planety są najbardziej narażeni na zagrożenia związane ze zjawiskami pogodowymi typu susz
Data publikacji: 2019-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 gadżetów, które przydadzą się ekstremalnym podróżnikomKategoria: Podróże, LIFESTYLEKompletując ekwipunek na wyprawę, należy oczywiście pamiętać o rz
Data publikacji: 2013-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyjazd integracyjny – jak go zorganizować?Kategoria: Podróże, LIFESTYLEWitalna Wioska® to innowacyjny pomysł na regenerację i motywację. Budowanie zespołow
Data publikacji: 2020-11-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy cenią zabytki, ale 60% nie wie, jak reagować na ich niszczenieKategoria: Podróże, LIFESTYLEW ocenie Polaków zabytki należy chronić ze względu na ich w
Jak mądrze zaplanować zakupy?Jak wynika z raportu „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego”, kupujemy dużo za dużo, nie licząc się z ekologicznymi skutkami naszych decyzji. Aż 38% badanych przyznało, że kupuje więcej